torstai 28. maaliskuuta 2013

Kevätsiivous!

Kevät on ihanaa aikaa, mutta kevätsiivouksen aloitus ei nappaa sitten pätkääkään. Olen sitä venyttänyt ja venyttänyt, mutta nyt oli pakko tarttua jo toimeen - appivanhemmat tulevat huomenna käymään!!! *paniikki* Olen imuroinut, mopannut, vaihtanut verhot... Vielä on huominen aikaa piilotella enimmät törkykasat kaappeihin :D

En tiedä, pääsenkö ikinä yli tästä kauheasta ahdistuksesta/jännityksestä appivanhempien suhteen. Olemme ukon kanssa olleet yhdessä jo yli 5 vuotta, ja vieläkin stressaan heidän seurassaan... Varsinkin silloin, kun he tulevat tänne. Se, että me käymme heidän luonaan, ei ole yhtään niin paha kuin tämä.

Ovathan he ihan mukavaa väkeä, vaikka minua jännittääkin heidän seurassaan. Ja tuntuvat he hyväksyneen minut perheeseensä, ja tulemme juttuun ihan hyvin. Mutta silti... Pelkään että he arvostelevat minua ja kodinhoitotaitojani kun näkevät tämän asunnon kaikkine likoineen :D

Helpottaakohan tämä koskaan? Olisihan minulla ollut viikko aikaa tätä asuntoa siivota, mutta enhän tietenkään saanut aikaiseksi... Olen ollut niin saamaton laiskiainen. Mutta sanonta "paras motivaattori on viimetinka" on just passeli meikäläiselle. Olen parhaimmillani kun ihan paineessa huhkin asioita viime hetkellä, en tiedä miksi :D

Mitään kuviakaan ei ole tullut räpsittyä nyt hetkeen. Viime viikolla otin kuvan tytölle tekemästäni pahvi-postilaatikosta. Tytöllä on ollut pitkän aikaa kaikenlaisia postileikkejä, joten ajattelin tekaista hänelle oman lootan:


Hienosti on tyttö vielä laatikkoa viimeistellyt laittamalla päälle tarran jossa lukee "postilaatikko". Ettei vain jäisi häkkyrän käyttötarkoitus epäselväksi :D

Mukavaa ja (appi-)stressitöntä piiiitkää perjantaita kaikille! :P

-S.

2 kommenttia:

  1. Tiiätkö, mulla on sama paniikki aina appivanhempien kyläillessä!!! Jotenki aina tuntuu, että heidän katseet on jotenkin arvostelevia.. mutta todennäköisesti kuvittelen vain! :) Tosin nyt toisen lapsen synnyttyä olen hieman onnistunut vähentämään panikointia!!! :) Mutta silti se pieni ahdistus aina tulee... "Huomaakohan ne tuon pölypalleron tuolla, ja mitähän ne siitä ajattelee...." :D On muuten tosi nätit nuo löytämäsi pääsiäisverhot!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, en siis olekaan ainoa joka stressaa appivanhemmistaan :D Mulla on sama juttu, koko ajan tuntuu että ne oikein skannaa ympäristöä etsien vikoja, vaikka tuskin ne sitä oikeasti tekee... :D Ehkä tämä vielä joskus helpottuu. Ja kiitti, nuo verhot oli mukava löytö koska ne ei oo sellaiset räikeän keltaiset, vaan just sopivat :)

      Poista