maanantai 25. maaliskuuta 2013

Kevättä odotellessa

Niin se palmusunnuntai oli ja meni, eikä yhtäkään trullia käynyt! Olin varautunut pikkunoitien ilmestymiseen ostamalla kasan suklaamunia, mutta eipä niitä virpojia sitten näkynyt... Omituista. Silloin kun minä olin pieni niin virpominen oli ihan must, ja kaikki lähitalot käytiin läpi! Asumme kerrostalossa, joten ajattelin että kai nyt edes tämän talon lapset käyvät kiertämässä? Mutta ei. No, olen nyt sitten "joutunut" syömään noita suklaita pois... Etteivät mene pahaksi! ;)

Koska niitä vitsoja ei nyt sitten noidilta saanut, niin tein niitä sitten itse vähän piristämään keittiötä.


Pöydässä on myös lauantaina kirppareilta ostamani tivut, keltainen ruutuliina ja vihreä jokin poppanan tapainen juttu. Kovasti koitin löytää myös keltaisia, sopivan piristäviä verhoja mutta hinnat olivat liian kosmisia! Pitänee käydä viikolla uudestaan.


Noita vitsoja oli mukava tehdä pitkästä aikaa. Väkisinkin tuli mieleen muistoja lapsuudesta :) Keräsin risut jo perjantaina, ja hieman tunnelmaa latisti pajunkissojen puuttuminen... Ne olivat visusti vielä kuorensa alla piilossa.

...Mutta sunnuntaina huomasin, että kisuthan ovat kuoriutuneet! Ehkä kevät siis saapuu sittenkin! :)


Tässä vielä kuva suklaista, joista tosin kolme on jo johonkin kadonnut... :P Tuo kori löytyi myös kirpputorilta. Ajattelin, että laitan sinne suklaamunat jotta trullit voivat sieltä palkkansa valikoida, mutta olen sieltä valikoinut syötäväni itse. Tuolle korille pitäisi keksiä jotain käyttöä...


Mukavaa viikon alkua kaikille blogiini kurkkaaville! :)

-S.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti